Hanked ja hankeplaanid

22.04.25

Türi Vallavalitsuse korraldatavad hanked avaldatakse:
1) Riigihangete seaduses (RHS) sätestatud juhul riigihangete registris ning informatsioon selle avaldamise kohta Internetis Türi valla veebilehel;
2) RHS-s sätestamata juhtudel Internetis Türi valla veebilehel,  välja arvatud minihanked, mida veebilehel ei avaldata.

Türi valla hankekord

Avaldatud hankeid arhiveeritakse riigihangete registris.

Türi vallavalitsuse hankeplaan 2025 Türi Vallavalitsuse 11.02.2025 korraldus nr 89

Türi vallavalitsuse hankeplaan 2024 muutmine ja uues redaktsioonis kinnitamine, Türi Vallavalitsuse 06.11.2024 korraldus nr 295

Türi vallavalitsuse hankepaani kinnitamine 2024 Türi Vallavalitsuse 19.03.2024.korraldus nr 89

Türi vallavalitsuse hankeplaan 2023

Türi vallavalitsuse hankeplaan 2022

 

2024. a toimunud hanked

Türi jäätmejaamast jäätmete äravedu ja käitlemine

HANKETEADE „Türi jäätmejaamast jäätmete äravedu ja käitlemine 15.05-30.06.2024"
Türi Haldus (edaspidi hankija) teeb ettepaneku esitada pakkumus Türi jäätmejaamast jäätmete
äraveoks ja käitlemiseks vastavalt hanke alusdokumentides esitatud tingimustele.

1. Üldandmed

Hankija Türi Haldus (75038983)
Hanke nimetus Türi jäätmejaamast jäätmete äravedu ja käitlemine
Hankemenetluse liik Väikehange
Hankelepingu eeldatav kestus 1,5 kuud, 15.05.2024-30.06.2024
Hanke alusdokumendid Käesolev dokument ja selle lisad


2. Hanke ese
2.1. Hanke eesmärgiks on leida töövõtja, kes teostab Türi jäätmejaamast jäätmete äraveo ja edasise
käitlemise ning rendib jäätmete kogumiseks vajalikul hulgal ja suurusega konteinerid kuni hankija
poolt läbi viidava avatud hankemenetlusega riigihanke tulemusel uue lepingu sõlmimiseni.
Teenuse osutamise tingimused on toodud tehnilises kirjelduses (LISA 1).
2.2. Teenuse osutamise algusaeg võib lükkuda edasi juhul, kui hankijast mittesõltuvatel asjaoludel
on välistatud lepingu sõlmimise planeeritud tähtajal. Teenuse osutamise lõpptähtaeg võib edasi
lükkuda, kui hankijast mittesõltuvatel asjaoludel on välistatud hankijal lepingu sõlmimise
planeeritud tähtajal teenuse osutamiseks edasiseseks (01.07.2024- 30.06.2025) hankeperioodiks.
2.3. Jäätmete kogused tabelis on eelduslikud, arvutatuna keskmiselt ühe kümnendikuna 2023
aastal Türi jäätmejaama jäätmearuandes kajastatud kogustest. Hankija ei võta mingisugust
vastutust tegelike koguste osas, kuivõrd jäätmed tuuakse jäätmejaama kolmandate isikute poolt
vastavalt nende äranägemisele ja hankija ei oma jäätmejaama toodavate jäätmete koguste üle
kontrolli.

3. Hankel osalemine ja pakkumuse esitamine
3.1. Hange avaldatakse Türi valla veebilehel www.tyri.ee. Hankes osalemiseks tuleb tutvuda
hankedokumentidega ja esitada kirjalik pakkumus koos kõigi nõutud dokumentidega. Pakkumus
saata e- kirja teel Türi Haldus meiliaadressile tyrihaldus@tyri.ee
3.2. Pakkumuse esitamise tähtaeg on 03.05.2024 kell 09.00.
3.3. Pakkumus peab olema digiallkirjastatud ettevõtte esindusõigusliku isiku poolt.
3.4. Pakkujal peab olema õigus vedada ja käidelda jäätmeid, sealhulgas ohtlikke jäätmeid.
3.5. Kvalifitseerumiseks peab pakkuja olema osutanud viimase 12 kuu jooksul hanke esemeks
oleva teenusega samalaadset teenust, Pakkuja esitab sellekohase kinnituse vabas vormis
dokumendina, tuues välja osutatud teenuse aja, koha ja maksumuse. Vastav leping võib olla
täitmisel.

4. Pakkumuste avamine
4.1. Pakkumused avatakse pakkumuste esitamise päeval kell 10.00.
4.2. Pärast pakkumuse avamist koostatakse pakkumiste avamise protokoll, mis edastatakse kõigile
pakkumises osalenud ettevõtjatele hiljemalt järgmisel tööpäeval.

5. Pakkumuse maksumus
5.1 Pakkuja esitab täidetava maksumuse vormi (LISA 3) tuues välja jäätmete kogumispunkti
teenuse ühe kuu kogumaksumuse.
5.2. Pakkuja peab täitma ja esitama koos pakkumusega vormi „Pakkumuse esildis (LISA 5)".
5.3. Pakkujal ei ole lubatud maksumuse vormi muuta. Vormil ebatäpsuste ja valemites vigade
tuvastamisel kohustub pakkuja teavitama sellest hankijat, kes teeb vastavad muudatused ja
parandused.
5.4. Maksumuse vormi (LISA 3) rakendatakse lepingulise hinnakirjana teenuse osutamisel.

6. Pakkumuste tagasilükkamine
6.1. Hankijal on õigus lükata tagasi kõik pakkumused, kui
6.1.1. kõigi pakkumuste või vastavaks tunnistatud pakkumuste maksumused ületavad
hankelepingu eeldatavat maksumust;
6.1.2. hankemenetluse käigus muutuvad hanke väljakuulutamise eeldused, mis muudavad hanke
realiseerimise võimatuks (hankija eelarveliste vahendite kärpimine, vms)
6.1.3. hankelepingu sõlmimine on muutunud võimatuks või ebaotstarbekaks hankijast sõltumatutel
põhjustel.
6. Pakkumuse edukaks tunnistamine
6.1. Pakkumuse hindamise kriteeriumiks on pakkumuse kogumaksumus.
6.2. Edukaks tunnistatakse madalaima kogumaksumusega pakkumus.
6.3. Kui võrdselt madalaima hinnaga pakkumuse on esitanud mitu pakkujat, tunnistatakse edukaks
vormil madalama käitlemishinna esitanud pakkuja.
6.4. Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatel
põhjustel oma pakkumuse tagasi või edukaks tunnistatud pakkuja ei allkirjasta lepingut ettenähtud
aja jooksul või hankelepingu sõlminud pakkuja ei asu hankelepingut täitma ja hankeleping
lõpetatakse, on hankijal õigus hinnata pakkumusi uuesti ja tunnistada edukaks hinna poolest
järgmine pakkumus.

7. Hankelepingu sõlmimine
7.1. Leping sõlmitakse vastavalt dokumendis „Hankelepingu olulised tingimused" (LISA 2)
sätestatud alustel.
7.2. Kui edukaks tunnistatud pakkuja ei allkirjasta hankelepingut 3 päeva jooksul alates hankija
poolt allkirjastatud lepingu saatmisest edukale pakkujale, käsitletakse seda pakkumuse
tagasivõtmisena ning hindab hankija kõiki ülejäänud pakkumusi uuesti ja tunnistab edukaks
hindamise tulemusel järgmise pakkuja.
7.3. Punktides 6.4 ja 7.2 nimetatud juhul on hankijal õigus nõuda pakkujalt kahju hüvitamist
tagasivõetud pakkumuse ja järgmisena edukaks tunnistatud pakkumuse maksumuste vahe
suuruses summas (RHS § 119).

Lisad:
Lisa 1 Tehniline kirjeldus
Lisa 2 Töövõtulepingu põhilised tingimused
Lisa 3 Pakkumuse maksumuse tabel
Lisa 4 Jäätmejaama asendiplaan
Lisa 5 Pakkumuse esildis
Lisa 6 Pakkuja kinnitused