Hanked

9.04.24

Türi Vallavalitsuse korraldatavad hanked avaldatakse:
1) Riigihangete seaduses (RHS) sätestatud juhul riigihangete registris ning informatsioon selle avaldamise kohta Internetis Türi valla veebilehel;
2) RHS-s sätestamata juhtudel Internetis Türi valla veebilehel,  välja arvatud minihanked, mida veebilehel ei avaldata.

 

2022. a toimunud hanked

« Tagasi

Väikehange- Türi Jäätmejaama territooriumi osaline asfalteerimine

Väikehanke Türi Jäätmejaama territooriumi osaline asfalteerimine
 
HANKEDOKUMENT
 
Tellija: Türi Haldus
 
1.1. Eesmärk
Tellija eesmärgiks on teostada Türi Jäätmejaama aiaga piiratud territooriumi asfaltkatte osaline uuendamine koos vajalike kallete andmisega ning aiaga piiratud alast väljapool asuva kinnistu osa asfalteerimine koos aluse ehitusega.
1.2. Alusdokumendid – Tellija poolt üle antavad lähtematerjalid
Tööde läbiviimisel tuleb lisaks kehtivatele õigusaktidele ning käesolevas lähteülesandes viidatud normidele, standarditele ja juhistele aluseks võtta asendiplaan:
 
 
Pakkumuse esitamisega kinnitab Pakkuja, et on tutvunud olemasoleva olukorraga objektil, hankedokumendiga ja on kursis muude Teenuste osutamise aluseks olevate kehtivate
õigusaktidega, normidega, standarditega jne ning tema pakkumuses esitatud maksumus
sisaldab kõiki Teenuste osutamisega kaasnevaid kulutusi.
Objekti aadress Viljandi tn 17b, Türi, Järvamaa. Kontaktisik Elari Hiis, e-post:
elari.hiis@tyri.ee, tel +372 5340 2901.
1.3. Üldine
1.3.1. Tööde teostamine.
*Aiaga piiratud territooriumil olev vana asfaltkate freesimine keskmise paksusega 5 cm,
freesitud pinna puhastamine, kruntimine bituumenemulsiooniga ja uue asfaltkatte
paigaldamine. Taastatava katendi ligikaudne pindala on 1580 m2. Asfaltkatte paigaldusega
peavad olema tagatud kalded sademevee äravooluks olemasolevatesse kaevudesse.
** Aiaga piiratud alast väljapool asuva kinnistu osa asfalteerimine koos aluse ehitusega.
Ehitatava katendi ligikaudne pindala on 160 m2. Osaliselt on tegu asfalteeritud alaga, kuid kuna
Tellija ei tea, mis seisukorras on aluskiht, siis peab Pakkuja arvestama pakkumust tehes aluse
ehitusega kogu alale. Katendi pind peab jääma samasse tasapinda aiaga piiratud territooriumil
oleva katendiga, sadevee äravool on planeeritud krundist läänes asuvale teelõigule. Ala läbib
jäätmejaama toitekaabel, vältida kaabli lõhkumist.
Tööde teostamisel tuleb juhinduda teetöödele esitatavatest kehtivatest nõuetest ja normidest,
sh:
• Ehitusseadustik (vastu võetud 11.02.2015)
• Majandus- ja taristuministri määrus 03.08.2015 nr 101 „Tee ehitamise kvaliteedi
nõuded".
• EVS 901-3:2009 Tee-ehitus. Osa 3: Asfaltsegud
• Asfaldist katendikihtide ehitamise juhis (2021)
Kui eeltoodud nõuetes ja/või normides on erinevusi, siis tuleb lähtuda rangematest nõuetest.
1.3.2. Taastatavate teekatete liigid ja konstruktsioonid
Taastatavate teekatete konstruktsioonid vastavalt katte liigile on järgmised:
*Asfaltkatte rekonstrueerimisel: Ühekihiline asfalt – AC16 surf (graniit); h=6 cm
**Asfaltkatte rajamisel koos aluse ehitusega: AC 16 surf (graniit), h-6 cm; AC 32 base, h=6
cm; killustik fr. 32/64 kiilutud Emin 170MPa, dreenkiht (kruusliiv/keskliiv) 30 cm.
Kaevuluugid peavad asfalteerimisel jääme ümbritseva pinnaga samale tasapinnale (±3 mm).
Asfalteerimise ühikhind peab lisaks teekatte konstruktsiooni ehitamisele sisaldama kõiki
lõppeesmärgi saavutamiseks vajalikke kulusid. Tellija võib samal objektil asfalteerimistööde
mahtu suurendada sama ühikhinnaga.
Tööde teostamisel peab Töövõtja arvestama kõikide lisakuludega ja -töödega, mida tehnilises
kirjelduses kajastatud ei ole, ent mis on vajalikud tellija lõppeesmärgi saavutamiseks.
1.3.3. Ohutus ja liikluskorraldus
Töö teostamisel tuleb tagada ohutus (st töö, materjalide transport ja ladustamine) korraldada
selliselt, et välistada oht objektil liikuvatele inimestele ja sõidukitele.
Töövõtja vastutab täiel määral kõigi võimalike Tööde tegemisest tingitud kahjustuste ning
riknemiste eest ning on kohustatud kandma kõik kahjustuste tagajärgede likvideerimise ning
hüvitamisega seotud kulud.
Tööde teostamise täpne aeg tuleb hanke võitjal kooskõlastada Türi jäätmejaama haldava AS
Väätsa Prügila esindajaga. Rekonstrueeritaval alal oleva inventari teisaldab ja puidujäätmed
likvideerib tööde teostamise ajaks AS Väätsa Prügila.
Freesipuru jääb Tellijale ja ladustatakse Tellija näidatud kohta.
2. Leping, arveldamine, garantii.
2.1. Hankelepingu põhilised tingimused või hankelepingu dokumendi projekt ning
hankelepingu sõlmimise vorm ning asjaolu, kas hankeleping sõlmitakse nõustumuse andmisega
või lepingudokumendi allkirjastamisega:
2.2. Hankeleping eduka pakkumuse teinud isikuga loetakse sõlmituks pakkumuse edukaks
tunnistamisega (nõustumuse andmisega);
2.3. Hankelepingu sõlmimisel rakendatakse hankedokumendis ja selle lisades toodud nõudeid
ja tingimusi ja edukaks tunnistatud pakkumuses esitatud näitajaid;
2.4. Kõik hankelepingu täitmisega otseselt ja kaudselt seotud kulud kannab töövõtja, kui
hankedokumendist ei tulene teisiti.
2.5. Tellijal on õigus ühepoolselt suurendada või vähendada tööde mahtu objektidel, kusjuures
töövõtjal ühepoolselt ei ole õigust töömahtude suurendamiseks. Sellisel juhul arvutatakse ka
lepingu maksumus üle lähtuvalt pakkumuses esitatud või pakkumuse maksumusest teisendatud
ühikuhindadega;
2.6. Töövõtja annab tööde lõpetamisel tehtud töödele ja materjalidele 3-aastase garantii;
2.7. Hankelepingut rahastatakse Türi valla eelarvest.
2.8. Peale tööde lõpetamist objektil esitab töövõtja lähtuvalt tegelikult tehtud tööde koosseisule
ja mahule tellijale allkirjastamiseks digitaalallkirjaga akti. Tellija tunnistab tööd nõuetele
vastavaks akti allkirjastamisega, allkirjastab ja tagastab ta akti viie tööpäeva jooksul.
2.9. Tööde eest tasumine toimub ühekordselt peale kõigi tööde lõpetamist ja vastuvõtmist
Tellija poolt 15 päeva jooksul töövõtja poolt maksedokumentide esitamisest läbi e-arvekeskuse,
objektide kaupa, kui ei lepita teisiti kokku.
3. Pakkujatele kehtestatud kvalifikatsiooninõuded ja nende tõestamiseks vajalikud andmed või
dokumendid:
3.1. Hankijal kõrvaldab hankemenetlusest pakkuja, kellel esinevad RHS §95 lg1 toodud
kõrvaldamise alused ja Hankija võib kõrvaldada hankemenetlusest pakkuja, kellel esineb mõni
RHS §95 lg4 kõrvaldamise alustest.
3.2. Pakkuja 2020.a. majandusaasta käive peab olema vähemalt 400 000 eurot. Pakkuja esitab
sellekohase kinnituse pakkumuse koosseisus, kusjuures hankijal on õigus nõuda kinnituse
tõestuseks dokumente (väljavõte aastaaruandest jne).
3.3. Pakkuja on pädev teeremonditööde teostamiseks. Pakkujal on registreering MTR-s teede
ehitamiseks ja/või avalikult kasutatavate teede korrashoiuks. Hankija kontrollib seda MTR
andmebaasi kaudu.
3.4. Pakkujal on kogemus asfaltteede ehitamiseks või remondiks. Nõue on täidetud, kui pakkuja
on teostanud asfaltteede ehitamist, pindamist või asfalteerimistöid nii 2020 kui ka 2021
vähemalt 5000 m2 kummalgi aastal. Pakkuja esitab pakkumuses sellekohase kinnituse, tuues
välja referentsobjektid koos mahtudega, näidates ära tellija nime. Hankijal õigus nõuda
kinnituse tõestuseks täiendavaid dokumente (töövõtuleping, aktid, maksedokumentide koopiad
vms).
4. Asjaolud, mille kohta hankija soovib võistlevaid pakkumusi
4.1. Pakkumuse maksumus koos nõutud ühikuhindadega;
4.2. Tööde alustamise hiliseim tähtaeg;
4.3. Tööde kestvus päevades;
5. Eduka pakkumuse väljaselgitamise metoodika või selle alused
5.1. Hankija hindab pakkumust kui tervikut lähtuvalt selle maksumusest.
6. Läbirääkimiste võimalus ja kord
6.1. Hankija jätab endale õiguse lähtuvalt riigihangete seadusest optimaalse tulemuse
saavutamiseks pidada pakkujatega läbirääkimisi pakkumuse kõigi näitajate, sh pakkumuse
maksumuse ja tööde teostamise ajagraafiku jne suhtes.
7. Pakkumuse struktuur ja nõutud dokumentide loetelu, pakkumuse esitamise ning
märgistamise nõuded;
7.1. Pakkumus esitada vastavalt lisatud vormile koos kvalifitseerimiseks vajalike
dokumentidega.
7.2. Hanke alusdokumentide kohta selgituste saamise kord ja selgitusi andvate isikute
kontaktandmed; 2.13.1. Elari Hiis, Elari.Hiis@tyri.ee ; tel. 5340 2901
8. Pakkumuste esitamise tähtpäev ja kehtivus
8.1. Pakkumused esitada elektrooniliselt meiliaadressile tyrihaldus@tyri.ee, tähtaeg 22.07.2022
kell 10.00
2.15.1. Pakkumus peab olema jõus 30 päeva