Hanked ja hankeplaanid

4/22/25

Türi Vallavalitsuse korraldatavad hanked avaldatakse:
1) Riigihangete seaduses (RHS) sätestatud juhul riigihangete registris ning informatsioon selle avaldamise kohta Internetis Türi valla veebilehel;
2) RHS-s sätestamata juhtudel Internetis Türi valla veebilehel,  välja arvatud minihanked, mida veebilehel ei avaldata.

Türi valla hankekord

Avaldatud hankeid arhiveeritakse riigihangete registris.

Türi vallavalitsuse hankeplaan 2025 Türi Vallavalitsuse 11.02.2025 korraldus nr 89

Türi vallavalitsuse hankeplaan 2024 muutmine ja uues redaktsioonis kinnitamine, Türi Vallavalitsuse 06.11.2024 korraldus nr 295

Türi vallavalitsuse hankepaani kinnitamine 2024 Türi Vallavalitsuse 19.03.2024.korraldus nr 89

Türi vallavalitsuse hankeplaan 2023

Türi vallavalitsuse hankeplaan 2022

 

2024. a toimunud hanked

2022. a toimunud hanked

VÄIKEHANGE Türi Halduse bussi ost

 

Türi vallavalitsuse hallatav asutus Türi Haldus (asukoht Viljandi  tn 13b, Türi linn, 72213, Türi vald, Järva maakond, registrikood 75038983, tel 3850277) teeb pädevatele pakkujatele ettepaneku esitada pakkumus bussi müügiks vastavalt hankedokumentides sisalduvatele tingimustele.

1. Hanke eesmärgiks on Türi Haldusele bussi ostmine. Üldnõuded bussile ja selle kasutusvõimalustele:

1.1.  Vähemalt 16 istekohta  reisijatele.

1.2. Täpsemad tehnilised nõuded:

1.2.1.  keretüüp buss;

1.2.2. diiselmootor  võimsusega vähemalt 110 kW;

1.2.3. manuaalkäigukast;

1.2.4. mootori ja salongi eelsoojendus;

1.2.5.  kliimaautomaatik;

1.2.6.  püsikiiruse hoidja;

1.2.7.  mikrofon;

1.2.8.  kolmepunkti turvavööd;

1.2.9.  elektriliselt avanev reisijateruumi  uks;

1.2.10.  pakiriiulid istmete  kohal;

1.2.11.  veokonks;

1.2.12.  Kasutatud sõiduki puhul läbisõit kuni 10 000 km, hooldusraamat.

2.  Masinal peab tegutsema Eestis margiesindus.

3. Müüja korraldab veoki registreerimise ostja nimele.

4. Pakkuja esitab vabas vormis pakkumuse, näidates  selles pakkuja nime, registrikoodi, pakkuja esindaja nime ja kontaktid, pakutava veoki:

4.1.  mark, mudel;

4.2 tehnilised andmed;

4.3. varustuse  loetelu ja kirjeldus;

4.4. tarneaeg alates pakkumuse edukaks tunnistamise teate edastamisest;

4.5. kasutatud veoki puhul selle senise kasutuse kirjeldus (läbisõit, esmase registreerimise aeg ja koht, selle senine kasutaja ja kasutusotstarve, tehniline seisukord jne);

4.6. maksumus käibemaksuta ja käibemaksuga;

4.7. garantiiaja pikkus ja tingimused;

4.8.  hoolduse ja (garantii)remondi teostaja, teostamise koht (kohad);

4.9. veoki valmistajatehase müügi- ja garantiiremondi teostamise õiguse olemasolu või mitteolemasolu.

5. Hankijal on õigus nõuda täiendavat informatsiooni ja dokumente pakutava masina kohta.

6.  Pakkujal on õigus esitada üks või mitu pakkumust, st anda hankijale võimalus valida pakutavate masinate  hulgast endale sobivaim.

7. Hankijal on õigus pakkujaga pidada läbirääkimisi pakutava masina, selle maksumuse,  selle

varustuse  viimiseks hankijale optimaalsesse koosseisu, tarnetingimuste, maksetingimuste, arvele võtmise jne osas.

8 Hankijal on õigus pakkumus tunnistada hankedokumentide nõuetele mittevastavaks ja tagasi

lükata, kui

8.1. Pakutav masin ei vasta hankedokumendi nõuetele;

8.2. Pakkumus ja selle lisad ei võimalda pakkujal veenduda pakutava veoki vastavuses hankedokumentide nõuetele.

9. Pakkumused esitada meiliaadressile tyrihaldus@tyri.ee. Pakkumuste esitamise tähtaeg on

03.06.2022 kell 10.00. Pakkumus peab olema allkirjastatud pakkuja esindusõigusliku isiku poolt. Pakkumuse kehtivusaeg peab olema 30 päeva.

10. Küsimused ja täiendav informatsioon Türi Halduse juhataja Elari Hiis, tel. 5340 2901, elari.hiis@tyri.ee