Türi Vallavalitsus otsib FINANTSJUHTI
Finantsjuht:
· korraldab osakonna teenistujatele nende teenistusülesannete täitmiseks vajalikud tingimused;
· kontrollib tema alluvuses töötavate teenistujate teenistusülesannete täitmist;
· koostab valla arengukava koosseisus oleva eelarvestrateegia;
· teostab vallavanema käskkirjaga sätestatud korras osakonna ametnike katseaja-, arengu- ja hindamisvestlused;· teeb juhul, kui asendamine ei ole tagatud teenistusülesannetega, vallavanemale ettepanekuid osakonna ametnike ja töötajate asendamiseks ning ametnikele tulemuspalga ja lisatasu ning töötajatele lisatasu määramiseks;
· koostab koostöös teiste ametiasutuse osakondade teenistujatega ning ametiasutuse hallatavate asutuste juhtidega valla eelarve projekti ning esitab selle vallavalitsusele läbivaatamiseks;· jälgib valla eelarve täitmist ja tagab vajalike aruannete koostamise ning ettenähtud instantsidele esitamise;
· analüüsib valla eelarve tulusid ja kulusid ja korraldab selleks vajalike andmete kogumise ning ettenähtud instantsidele esitamise;· teeb ettepanekuid valla rahaliste vahendite efektiivsemaks kasutamiseks ja korraldab selleks vajalike ülevaadete koostamise finantsvahendite kasutamise ja rahavoogude kohta;
· teeb ettepanekuid kohalike maksude kehtestamiseks või muutmiseks ning tagab selleks vajalike andmete kogumise;· oma pädevuse piires esitab seisukohad kõigis finantsküsimustes, mis tulevad läbivaatamisele vallavalitsuses või vallavolikogus;
· jälgib investeeringuteks eraldatud rahaliste vahendite kasutamist;
· korraldab laenude võtmist ja ettevalmistamist ning jälgib tagasimaksete õigeaegset teostamist;
· korraldab valla ametiasutuse raamatupidamist;· korraldab õigusaktides sätestatud korras vastavalt valla eelarvele valla asutuste ja teiste kulustruktuuride finantseerimise ja rahaliste vahendite kasutamise kontrollimise;
· jälgib lepingutest tulenevate rahaliste kohustuste täitmist vastavalt eelarvelistele vahenditele;
· korraldab valla asutuste raamatupidamis- ja eelarvealase info esitamise tarkvara olemasolu ja toimise ning vajaliku juhendamise;
· korraldab vallavalitsuse konsolideeritud majandusaastaaruande koostamise ja esitamise vallavalitsusele ning vallavolikogule kinnitamiseks;
· korraldab osakonna tegevusvaldkonda kuuluvate õigus- ja haldusaktide eelnõude koostamise.
Täpsemalt loe ametijuhendist.
Nõuded kandidaadile
Haridustase: rakenduskõrgharidus Hariduse valdkond: finants, raamatupidamine
Keeleoskus: eesti keel – nõutud; kõnes: C1 - väga hea; kirjas: C1 - väga hea
Arvutioskus: spetsialisti tase
Muud nõuded:
· Erialane kõrgharidus;
· juhtimiskompetents ja –kogemus;
· ressursside juhtimise ja enesejuhtimise oskus;
Omalt poolt pakume
· Võimalust eneseteostuseks;
· vastutusrikast ja arenguvõimalusi pakkuvat tööd;
· häid töötingimusi.
Töökoha andmed
Töökoha asukoht: Järva maakond, Türi vald, Türi linn, Hariduse tn 3
Vabade töökohtade arv: 1
Töötasu (bruto): 2500 - 2850 EUR
Tööaeg: Täistööaeg
Töösuhte kestus: Tähtajatu
Tööle asumise aeg: 3. juuni 2024
Kandideerimise info
Dokumendid esitada Türi Vallavalitsusele kui ametiasutusele digiallkirjastatult e-postile vallavalitsus@tyri.ee.
Kandideerimise tähtaeg: 15. mai 2024
Vajalikud dokumendid
Avaldus kandideerimiseks; CV; kvalifikatsiooninõuetele vastavust tõendavate dokumentide koopiad; muud kandidaadi poolt oluliseks peetavad dokumendid.
Kontakt
Elar Niglas, asevallavanem, telefon: 5305 6120, e-post: elar.niglas@tyri.ee