« Tagasi

Türi Vallavalitsus otsib FINANTSJUHTI

Tööülesanded


Finantsjuht:

· Juhib osakonna tööd ja korraldab ametiasutuse põhimäärusega osakonnale pandud ülesannete täitmist;

· korraldab osakonna teenistujatele nende teenistusülesannete täitmiseks vajalikud tingimused;

· kontrollib tema alluvuses töötavate teenistujate teenistusülesannete täitmist;

· koostab valla arengukava koosseisus oleva eelarvestrateegia;

· teostab vallavanema käskkirjaga sätestatud korras osakonna ametnike katseaja-, arengu- ja hindamisvestlused;

· teeb juhul, kui asendamine ei ole tagatud teenistusülesannetega, vallavanemale ettepanekuid osakonna ametnike ja töötajate asendamiseks ning ametnikele tulemuspalga ja lisatasu ning töötajatele lisatasu määramiseks;

· koostab koostöös teiste ametiasutuse osakondade teenistujatega ning ametiasutuse hallatavate asutuste juhtidega valla eelarve projekti ning esitab selle vallavalitsusele läbivaatamiseks;

· jälgib valla eelarve täitmist ja tagab vajalike aruannete koostamise ning ettenähtud instantsidele esitamise;

· analüüsib valla eelarve tulusid ja kulusid ja korraldab selleks vajalike andmete kogumise ning ettenähtud instantsidele esitamise;

· teeb ettepanekuid valla rahaliste vahendite efektiivsemaks kasutamiseks ja korraldab selleks vajalike ülevaadete koostamise finantsvahendite kasutamise ja rahavoogude kohta;

· teeb ettepanekuid kohalike maksude kehtestamiseks või muutmiseks ning tagab selleks vajalike andmete kogumise;

· oma pädevuse piires esitab seisukohad kõigis finantsküsimustes, mis tulevad läbivaatamisele vallavalitsuses või vallavolikogus;

· jälgib investeeringuteks eraldatud rahaliste vahendite kasutamist;

· korraldab laenude võtmist ja ettevalmistamist ning jälgib tagasimaksete õigeaegset teostamist;

· korraldab valla ametiasutuse raamatupidamist;

· korraldab õigusaktides sätestatud korras vastavalt valla eelarvele valla asutuste ja teiste kulustruktuuride finantseerimise ja rahaliste vahendite kasutamise kontrollimise;

· jälgib lepingutest tulenevate rahaliste kohustuste täitmist vastavalt eelarvelistele vahenditele;

· korraldab valla asutuste raamatupidamis- ja eelarvealase info esitamise tarkvara olemasolu ja toimise ning vajaliku juhendamise;

· korraldab vallavalitsuse konsolideeritud majandusaastaaruande koostamise ja esitamise vallavalitsusele ning vallavolikogule kinnitamiseks;

· korraldab osakonna tegevusvaldkonda kuuluvate õigus- ja haldusaktide eelnõude koostamise.

Täpsemalt loe ametijuhendist.

Nõuded kandidaadile

Haridustase: rakenduskõrgharidus

Hariduse valdkond: finants, raamatupidamine
Keeleoskus: eesti keel – nõutud; kõnes: C1 - väga hea; kirjas: C1 - väga hea
Arvutioskus: spetsialisti tase

Muud nõuded:

· Erialane kõrgharidus;

· juhtimiskompetents ja –kogemus;

· ressursside juhtimise ja enesejuhtimise oskus;

Omalt poolt pakume

· Võimalust eneseteostuseks;

· vastutusrikast ja arenguvõimalusi pakkuvat tööd;

· häid töötingimusi.

Töökoha andmed

Töökoha asukoht: Järva maakond, Türi vald, Türi linn, Hariduse tn 3

Vabade töökohtade arv: 1

Töötasu (bruto): 2500 - 2850 EUR

Tööaeg: Täistööaeg

Töösuhte kestus: Tähtajatu

Tööle asumise aeg: 3. juuni 2024

Kandideerimise info
Dokumendid esitada Türi Vallavalitsusele kui ametiasutusele digiallkirjastatult e-postile vallavalitsus@tyri.ee.

Kandideerimise tähtaeg: 15. mai 2024

Vajalikud dokumendid

Avaldus kandideerimiseks; CV; kvalifikatsiooninõuetele vastavust tõendavate dokumentide koopiad; muud kandidaadi poolt oluliseks peetavad dokumendid.

Kontakt

Elar Niglas, asevallavanem, telefon: 5305 6120, e-post: elar.niglas@tyri.ee